به بهترین Adobe Connect تاکنون سلام کنید !


امروز، درحالی که اولین طلای خود را در شنای 100 متر، اولین فتح قله و اولین حق ثبت اختراع خود را به یاد می آورم، می دانم که بهترین لحظات ما زمانی است که از مرز محدودیت های خود عبور کنیم تا استانداردهای بالاتری را برای آن تعیین کنیم. ما هیجان زده ایم که امروز را به عنوان یکی از آن روزهای مهم برای تیم Adobe Connect جشن بگیریم، زیرا در دسترس بودن عمومی Adobe Connect 12 را اعلام می کنیم.

Adobe Connect سفارشی برای “مؤسسان” ساخته شده است که از کلاس آنلاین همه کاره آن به عنوان یک بوم استفاده می کنند و آن را برای حوزه ها و اهداف منحصر به فرد خود تنظیم و استفاده می کنند. اولین طرح مهندسی به آنها این اجازه را می دهد تا آنچه را با محیط آنلاین امکان پذیر است، دوباره تعریف کنند!

با آخرین بروزرسانی، مشتریان می توانند همان موارد قابل استفاده قبلی را ایجاد کنند و تجربه های مجازی را هم اکنون با کیفیت بالا ایجاد کنند!

Adobe Connect 12 با معماری جدید و مدرن WebRTC-based media streaming طراحی شده است تا تجربه صوتی و تصویری و همچنین کیفیت سرویس را ارتقا ببخشد. با استفاده از این معماری جدید و پیشرفته، همه ما آماده ایم تا خدمات بیشتری را برای مشتریان خود ارائه کنیم.

در اصل چه چیزی تغییر کرده است؟

ما به یک پشته ی فناوری ابری مدرن (Cloud-native Technology Stack) ارتقا یافته ایم، که برای صدا و تصویر با کیفیت بالا، مقیاس پذیری و قابلیت اعتماد بالا برای کاربران از هر دستگاهی که به آن می پیوندند، بهینه شده است. کلاس های Adobe Connect اکنون بصورت پیشفرض دارای قابلیت Enhanced A/V Experience هستند.

این ساختار جدید سرویس چندرسانه ای ، باعث ارتقای تدریجی تجربه کاربری می شود. پایدار و انعطاف پذیر، ارتباطات به همراه استریم صوت و تصویری قدرت گرفته توسط WebRTC.

کدک های ویدئویی و صوتی مدرن، تاخیر کم و نرخ فشرده سازی بالا را امکان پذیر می کند و از تمام مرورگرهای وب جدید پشتیبانی می کند.

مقیاس پذیری یکپارچه به همراه زیر ساخت جدید با امکان مقیاس پذیری افقی یا Horizontally Scalable در فضای ابری، ما را قادر می سازد تا به صورت پویا، منابع مورد نیاز خود را بارگذاری کنیم.

برنامه تجزیه و تحلیل QOS – معیارهای تجربه کاربری (UX)  و وضعیت شبکه در زمان واقعی و عملی را به نسبت کیفیت پخش و تجربه کلاس آنلاین، جمع آوری کرده و به ما این امکان را می دهد تا بطور مستمر تجربه کاربر (UX) را نظارت و بهینه سازی کنیم.

ارتقا و نگهداری سریع و کارآمد ، اشکال زدایی آسان تر و توسعه ی متمرکز ابری به همراه ارتقاهای استاندارد و خودکار ارتقا یافته توسط داکرها

انعطاف پذیری بی عیب و نقض – طراحی شبکه با دسترسی پذیری بالا به همراه عیب یابی یکپارچه. پایگاه های مدرن NoSQL برای مدیریت کارآمد گزارش ها و تحلیل ها در مقیاس بزرگ

] بزودی[ صدای تلفنی بهتر با بهبود کیفیت برای صدای تلفنی مبتنی بر SIP به همراه کاهش نویز و تاخیر

] بزودی[ شبکه ی آگاه –  پخش همزمان با جریان های چند بیت تطبیقی (ABR) که در آینده فعال می شود تا بهینه ترین تجربه را به کاربر ارائه دهد.

چگونه تجربه ی کاربری شما بهبود خواهد یافت؟

صدای عالی : صدای شفاف و با کیفیت با حذف خودکار نویز و کاهش اکو

ویدیوی پیشرفته: ویدیوهای با شفافیت بالا با وضوح عالی (تا (1080p

حالت جدید تک بلندگویی: با این حالت ویدیویی جدید، تمرکز دانش پذیران را به یک بلندگوی فعال یا انتخاب بلندگوی با کیفیت Full HD راهنمایی کنید.

حالت Spotlight جدید بلندگو: فعال کردن ردیابی پویای بلندگو به همراه تمرکز خودکار بلندگوی فعال

قابلیت های پیشرفته مرورگر: جلسات آنلاین یکپارچه از هر مرورگر مدرن یا کروم بوک با قابلیت به اشتراک گذاری صفحه نمایش

ضبط MP4 در لحظه: به فایل ضبط شده جلسه با فرمت MP4 دسترسی داشته باشید تا سریعتر بر روی هر دستگاهی دانلود و مشاهده کرده و سپس به اشتراک بگذارید.

تجربه ورود آسان تر: با یک Setup Lobby جدید به همراه تنظیم آسان میکروفون، بلندگو و دوربین و ابزارهای تست، به سرعت و سهولت وارد جلسات شوید. برای راحت تر شدن ورود مجدد در دستگاه ها و مرورگرهای پرکاربرد، روی “Remember me” در صفحه ورود کلیک کنید.

تجربه خروج روان تر: کنترل بهتر با گزینه های خروج مجزا که به مدرسین اجازه می دهد تا جلسه را پایان دهند یا بدون پایان جلسه ، همه افراد خارج شوند.

ابزار ساده تر میکروفون و بلندگو: گزینه های ساده تر بلندگو و بررسی کردن بی دردسر میکروفون

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *