Adobe Connect 11.2   آخرین ارتقا ! 

اگر قبلاً آن را تجربه نکرده اید، خوشحالم که شما را با نحوه پیشرفت و نوآوری مداوم Adobe Connect آشنا کنم و این تازه شروع است. ارتقای 11.2 تلاش‌های زیادی را به همراه دارد، هم قابلیت‌های جدید و هم بهبودها و اصلاحات قابلیت استفاده.

در ژوئن 2017 بود که ادوبی flash را تا 31 دسامبر 2020 بازنشسته می کند. دلیل این انتظار طولانی این بود که اطمینان حاصل شود که هیچ یک از کاربران مجبور نباشند خیلی سریع از منطقه امن خود خارج شوند. اکنون که در سال 2021 هستیم، Flash رسماً ساختمان ادوبی را ترک کرده است، به این معنی که کاربران Adobe Connect دیگر نمی توانند از مرورگرهای قدیمی مبتنی بر فلش مانند IE11 وارد شوند. برای پیوستن به اتاق Adobe Connect، باید از یک مرورگر مدرن مبتنی بر HTML یا یکی از برنامه‌های بومی جدید برای دسکتاپ/موبایل استفاده کنید.

اگرچه نمی‌توانستیم سال سخت 2020 را پیش‌بینی کنیم، برنامه انتقال ما همیشه به گونه‌ای تنظیم شده بود که به کاربرانمان فرصت کافی برای حرکت به سمت HTML بدهد. از سال 2017 تا انتشار اصلی Adobe Connect 11 در سال 2020، ما به تدریج به سمت یک معماری مدرن بدون فلش حرکت کرده ایم و 6 ماه آینده به عنوان آخرین مرحله این انتقال بسیار مهم است، زیرا به مشتریان خود کمک می کنیم تا حرکت خود را به سمت HTML تکمیل کنن.

Adobe Connect 11.2

ارتقاء Adobe Connect 11.2 با 4 قابلیت جدید هیجان انگیز و سایر پیشرفت های کوچکتر ارائه می شود:

  1. برنامه بومی جدید برای MacOS
  2. زیرنویس بسته بومی
  3. قابلیت صوتی پیشرفته
  4. تجربه کاربری ثابت برای همه شرکت‌کنندگان در اتاقی با Standard View به‌عنوان پیش‌فرض

برنامه جدید برای MacOS

در حالی که کاربران مک مدتی است که می توانند از Standard View از طریق مرورگر وب استفاده کنند، این برنامه جدید تجربه غنی تری را با صدای بهبودیافته و پشتیبانی از ویدیوهای HD و وب کم بیشتر ارائه می دهد. برنامه جدید تجربه کاملی از Standard View را برای کاربران مک به ارمغان می آورد و در عین حال پشتیبانی از Classic View را تا ژوئن 2021 حفظ می کند. توصیه می کنیم کاربران به آخرین نسخه برنامه، که شامل رفع اشکال و بهینه سازی برای ارائه بهترین تجربه Adobe Connect است، به روز رسانی کنند.

زیرنویس بسته بومی

در Adobe، ما همیشه به قدرت فراگیر بودن اعتقاد داشته‌ایم. Adobe Connect 11.2 اکنون ویژگی های Closed Captioning را در داخل برنامه بدون نیاز به برنامه های افزودنی یا پادهای سفارشی دارد. زیرنویس را می توان با هشدار دهنده های دستی به زبان های مختلف یا با زیرنویس کردن سرویس هایی مانند Stream Text فعال کرد. شرکت کنندگان این امکان را دارند که اندازه، رنگ و مکان فونت را مطابق با الزامات WCAG 2.0 سفارشی کنند. زیرنویس‌ها با تنظیمات انتخاب‌شده در طول جلسه در ضبط‌ها و در همه طرح‌بندی‌ها باقی می‌مانند.

صوت پیشرفته

میزبانان و سرپرستان اکنون می توانند انتخاب کنند که تجربه صوتی پیشرفته را برای شرکت کنندگان مرورگر و برنامه با استفاده از Voice over IP، Universal Voice یا تلفن یکپارچه فعال کنند. کدک های صوتی مدرن به ما این امکان را می دهند که با تغییر کمی در پهنای باند، بهبود قابل توجهی در کیفیت صدا ارائه دهیم.

تجربه صوتی پیشرفته با استفاده از کدک صوتی مدرن برای اتاق‌هایی که روی نمای استاندارد تنظیم شده است، ارائه می‌شود. در آخرین نسخه های برنامه های دسکتاپ Adobe Connect برای ویندوز، مک و مرورگرهای مبتنی بر HTML پشتیبانی می شود. در بهار 2021، ما صدای پیشرفته را به برنامه های موبایل Adobe Connect و ضبط های آفلاین گسترش خواهیم داد.

تجربه کاربری ثابت برای همه شرکت‌کنندگان در اتاقی با Standard View به‌عنوان پیش‌فرض جدید

با Adobe Connect 11.2، همه شرکت کنندگان در یک اتاق یک رابط کاربری ثابت را تجربه خواهند کرد. اتاق‌های جدید به‌طور پیش‌فرض روی نمای استاندارد خواهند بود. اتاق های قدیمی تنظیمات رابط از قبل موجود را ادامه خواهند داد. میزبان‌ها یا مدیران حساب گزینه‌ای برای غیرفعال کردن نمای استاندارد به‌عنوان پیش‌فرض و استفاده از نمای کلاسیک تا ژوئن 2021 خواهند داشت. نحوه انتخاب تنظیمات رابط مناسب را تماشا کنید. این را با سایر میزبان ها و مدیران سازمان خود به اشتراک بگذارید .

 

بهبود قابلیت استفاده در Adobe Connect 11.2

این پیشرفت های کوچکتر می تواند تأثیر زیادی بر سهولت استفاده شما بگذارد.

  • بخش پرسش و پاسخ:

بخش پرسش و پاسخ با استفاده کارآمدتر از فضا، نشانگر بازپخش، گزینه ای برای دیدن همه سؤالات پاسخ داده شده در هر زمان و موارد دیگر بهتر شد. تفاوت بین 11.0 و 11.2 را در زیر مشاهده کنید.

  • بخش شرکت کننده:

بخش شرکت‌کننده در نسخه 11.2 قابل استفاده‌تر است، و انتخاب همه یا پاک کردن همه شرکت‌کنندگان را برای اتاق‌های جداکننده تنها با یک کلیک آسان‌تر می‌کند.

  • ویرایشگر ضبط:

ویرایشگر ضبط HTML به روز شده برای عملکرد روان تر و دقیق تر.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *