مدت زمان استراحت را تغییر دهید

برای حفظ امنیت بیشتر Adobe Connect Central، می‌توانید مدت زمانی که یک جلسه بدون فعالیت باز می‌ماند را تغییر دهید. وقتی جلسه به مدت زمان تعیین شده شما برسد، هر گونه داده ذخیره نشده از بین می رود.

  1. در بالای پنجره Adobe Connect Central، روی Administration کلیک کنید.

  2. روی Account کلیک کنید.

  3. روی Session Settings کلیک کنید.

  4. مدت زمان وقفه را بر حسب دقیقه وارد کنید.

فیلد زمان پایان جلسه وب در دقیقه، مقادیر وقفه زمانی Adobe Connect Central را کنترل می کند. حداقل و حداکثر مقدار مجاز برای این پارامتر 5 و 720 است. پیش فرض 30 دقیقه است. 

فیلد Connect برای زمان پایان جلسه دسک تاپ در دقیقه مقادیر زمان وقفه جلسه جلسه را در برنامه Adobe Connect برای دسکتاپ در Windows و Mac کنترل می کند. حداقل و حداکثر مقادیر مجاز برای این پارامتر 0 تا 43200 (30 روز) است. پیش فرض 4 روز است.

5. روی ذخیره کلیک کنید.

برای مدت زمان تعیین شده در بالا، می‌توانید هر تعداد جلسه را در برنامه Adobe Connect برای دسکتاپ ببندید و دوباره باز کنید بدون اینکه نیازی به وارد کردن مجدد اطلاعات کاربری ورود به سیستم خود باشید. این رفتار برای برنامه برای هر دو ویندوز و مک قابل اجرا است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *